مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مهر 1401 ساعت 20:022022-10-16ورزشي

لیگ برتر والیبال| شکست گیتی پسند مقابل مدافع عنوان قهرمانی


تیم والیبال گیتی پسند اصفهان در هفته چهارم لیگ برتر مقابل شهداب یزد شکست خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، هفته چهارم لیگ برتر والیبال عصر امروز با برگزاری 7 دیدار پیگیری شد که تیم گیتی پسند اصفهان میزبان شهداب یزد، مدافع عنوان قهرمانی بود.

شاگردان سعید عقیلی در گیتی پسند بازی در دست نخست را بهتر شروع کردند و در همان امتیازات ابتدایی از حریف پیش افتادند، در ادامه شهداب موفق شد در امتیازاتی به گیتی پسند برسد اما در نهایت گیتی پسند با نتیجه 25 بر 22 این دست را از آن خود کرد.

در دست دوم اما بازی از ابتدا نزدیک و متعادل دنبال شد اما از اواسط این دست گیتی پسند اختلاف امتیاز ایجاد کرد و شهداب هرچه کرد نتوانست اختلاف را جبران کند تا در نهایت این دست با نتیجه 25 بر 19 به سود گیتی پسند به پایان برسد.

شهداب که دوست نداشت بازنده این دیدار باشد، با تغییرات زیادی وارد زمین شد و در امتیازات پایانی از میزبان پیش افتاد اما گیتی پسند به سختی بازی را به تساوی کشاند اما در نهایت و با اشتباهات مکرر بازیکنان گیتی پسند، شهداب با نتیجه 30 بر 28 به پیروزی رسید.

در دست چهارم هم بازی نزدیک بود و تا امتیازات پایانی مشخص نبود کدام تیم برنده خواهد شد تا این که تیم شهداب با استفاده از تجربه بازیکنان خود موفق شد با نتیجه 25 بر 22 گیتی پسند را شکست دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ برتر والیبال| شکست گیتی پسند مقابل مدافع عنوان قهرمانی

لیگ برتر والیبال| شکست گیتی پسند مقابل مدافع عنوان قهرمانی